REGULAMIN POBYTU
Szanowni Państwo – będąc naszym Gościem akceptujecie nasz regulamin!
Regulamin określa warunki
rezerwacji i najmu Pokoi & Apartamentu zamieszczonych na stronie
meduza-leba.pl. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem
się i zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Dokonanie rezerwacji
stanowi jednocześnie zawarcie Umowy Najmu z Klientem, na warunkach
określonych w Regulaminie.
W ramach umowy najmu, Meduza Łeba
zobowiązują się przygotować Pokój lub Apartament oraz
udostępnić go Klientowi w zamian za ustalone wynagrodzenie.
Wymagany jest zadatek za dwie
doby. Wpłata zadatku oznacza akceptację Regulaminu. Zadatek
powinien być wpłacony w ciągu 2 dni roboczych od chwili złożenia
rezerwacji. Rezerwacja uzyskuje status „przyjętej” w momencie
zaksięgowania wpłaty na nasze konto bankowe. Brak wpłaty oznacza
odstąpienie od rezerwacji oraz automatyczne anulowanie rezerwacji.
Opłata za cały pobyt następuje
w dniu przyjazdu.
Klient jest zobowiązany zapłacić
pozostałą część wartości rezerwacji gotówką lub szybkim
przelewem (okazując dowód wpłaty) najpóźniej w dniu rozpoczęcia
pobytu w momencie odbioru kluczy do Pokoju lub Apartamentu.
Nie zwracamy należności za
wcześniejszy wyjazd lub skrócenie okresu pobytu.
W przypadku rezygnacji z dokonanej
rezerwacji, zadatek przepada.
Doba w Pokojach rozpoczyna się o
godz 14:00, a w Apartamencie o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu i
trwa do godziny 10:00 dnia wyjazdu.
Klient zobowiązany jest do
zgłoszenia telefonicznie (+48 507 124 134) wszelkich niezgodności
lub usterek w ciągu godziny od otrzymania kluczy do apartamentu.
Wszelkie zgłoszenia zostaną możliwie szybko usunięte przez
Właścicieli (max. w ciągu 24h od zgłoszenia).
Klient zobowiązany jest do
zgłoszenia telefonicznie (+48 507 124 134) wszelkich usterek
powstałych w trakcie pobytu w Pokojach & Apartamencie.
Wystąpienie usterki z winy Klienta wiąże się z naliczeniem
dodatkowej opłaty związanej z jej usunięciem, zgodnie z wyceną
Właścicieli.
Zgubienie kluczy wiąże się z
naliczeniem dodatkowej opłaty w wysokości 200zł.
Klient nie posiada prawa do
przekazywania kluczy oraz udostępniania Pokoju czy Apartamentu
osobom trzecim.
Gość odpowiada za
zabezpieczenie Pokoi i Apartamentu w trakcie jego opuszczania
(właściwe zamknięcie drzwi i okien). Szczególnie jest to ważne
w Apartamencie z uwagi na okno dachowe, które pozostawione otwarte
w czasie opadów, spowoduje zalanie Apartamentu.
Zabrania się wnoszenia i
korzystania z jakichkolwiek urządzeń niestanowiących elementów
wyposażenia, zasilanych energią elektryczną lub gazową i
mogących stwarzać zagrożenie pożarowe, w szczególności:
grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych, materiałów
łatwopalnych, wybuchowych oraz o nieprzyjemnym zapachu.
W trakcie pobytu liczba osób
przebywających w Pokojach & Apartamencie nie może przekraczać
liczby osób wskazanych w zgłoszeniu rezerwacyjnym. W razie
naruszenia tego punktu Właściciel ma prawo rozwiązać Umowę ze
skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu kwoty należności z
tytułu pozostającego okresu rezerwacji.
Goście zobowiązani są do
przestrzegania ciszy nocnej (od godziny 22:00 do godziny 06:00). W
razie uzasadnionej skargi skierowanej do Właścicieli, Właściciel
ma prawo rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez
obowiązku zwrotu kwoty należności z tytułu pozostającego okresu
rezerwacji.
W Pokojach & Apartamencie
obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz całkowity zakaz
smażenia ryb, niezastosowanie się do powyższego zakazu skutkować
będzie obciążeniem Klienta kosztem dearomatyzacji, w wysokości
500zł.
Klient pozostawia Pokój lub
Apartament w stanie nie pogorszonym w stosunku do stanu, w którym
go otrzymał oraz pozostawia naczynia i urządzenia kuchenne w
czystości. Jeżeli doszło do zniszczeń Klient obowiązany jest
przywrócić stan poprzedni lub wypłacić odszkodowanie – według
wyboru Właściciela.
Właściciel obiektu nie ponosi
odpowiedzialności za rzeczy należące do Gości, pozostawione w
pokojach lub na terenie posesji.
Obiekt nie wyraża zgody na
organizowanie pobytów rozrywkowych (urodzin, wieczorów
kawalerskich, wieczorów panieńskich) bez uprzedniego otrzymania
zgody obiektu.
Meduza Łeba Pokoje & Apart
informuje, że przetwarza dane osobowe Klientów wyłącznie dla
celów realizacji zobowiązań umownych. Dane nie będą
przekazywane ani udostępniane osobom trzecim. Przetwarzanie danych
osobowych jest zgodne z obowiązującymi w Polsce regulacjami
prawnymi, tj. ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o
świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Regulamin określa warunki rezerwacji i najmu Pokoi & Apartamentu zamieszczonych na stronie meduza-leba.pl. Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Dokonanie rezerwacji stanowi jednocześnie zawarcie Umowy Najmu z Klientem, na warunkach określonych w Regulaminie.
W ramach umowy najmu, Meduza Łeba zobowiązują się przygotować Pokój lub Apartament oraz udostępnić go Klientowi w zamian za ustalone wynagrodzenie.
Wymagany jest zadatek za dwie doby. Wpłata zadatku oznacza akceptację Regulaminu. Zadatek powinien być wpłacony w ciągu 2 dni roboczych od chwili złożenia rezerwacji. Rezerwacja uzyskuje status „przyjętej” w momencie zaksięgowania wpłaty na nasze konto bankowe. Brak wpłaty oznacza odstąpienie od rezerwacji oraz automatyczne anulowanie rezerwacji.
Opłata za cały pobyt następuje w dniu przyjazdu.
Klient jest zobowiązany zapłacić pozostałą część wartości rezerwacji gotówką lub szybkim przelewem (okazując dowód wpłaty) najpóźniej w dniu rozpoczęcia pobytu w momencie odbioru kluczy do Pokoju lub Apartamentu.
Nie zwracamy należności za wcześniejszy wyjazd lub skrócenie okresu pobytu.
W przypadku rezygnacji z dokonanej rezerwacji, zadatek przepada.
Doba w Pokojach rozpoczyna się o godz 14:00, a w Apartamencie o godzinie 16:00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 10:00 dnia wyjazdu.
Klient zobowiązany jest do zgłoszenia telefonicznie (+48 507 124 134) wszelkich niezgodności lub usterek w ciągu godziny od otrzymania kluczy do apartamentu. Wszelkie zgłoszenia zostaną możliwie szybko usunięte przez Właścicieli (max. w ciągu 24h od zgłoszenia).
Klient zobowiązany jest do zgłoszenia telefonicznie (+48 507 124 134) wszelkich usterek powstałych w trakcie pobytu w Pokojach & Apartamencie. Wystąpienie usterki z winy Klienta wiąże się z naliczeniem dodatkowej opłaty związanej z jej usunięciem, zgodnie z wyceną Właścicieli.
Zgubienie kluczy wiąże się z naliczeniem dodatkowej opłaty w wysokości 200zł.
Klient nie posiada prawa do przekazywania kluczy oraz udostępniania Pokoju czy Apartamentu osobom trzecim.
Gość odpowiada za zabezpieczenie Pokoi i Apartamentu w trakcie jego opuszczania (właściwe zamknięcie drzwi i okien). Szczególnie jest to ważne w Apartamencie z uwagi na okno dachowe, które pozostawione otwarte w czasie opadów, spowoduje zalanie Apartamentu.
Zabrania się wnoszenia i korzystania z jakichkolwiek urządzeń niestanowiących elementów wyposażenia, zasilanych energią elektryczną lub gazową i mogących stwarzać zagrożenie pożarowe, w szczególności: grzałek elektrycznych, grzejników, palników gazowych, materiałów łatwopalnych, wybuchowych oraz o nieprzyjemnym zapachu.
W trakcie pobytu liczba osób przebywających w Pokojach & Apartamencie nie może przekraczać liczby osób wskazanych w zgłoszeniu rezerwacyjnym. W razie naruszenia tego punktu Właściciel ma prawo rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu kwoty należności z tytułu pozostającego okresu rezerwacji.
Goście zobowiązani są do przestrzegania ciszy nocnej (od godziny 22:00 do godziny 06:00). W razie uzasadnionej skargi skierowanej do Właścicieli, Właściciel ma prawo rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez obowiązku zwrotu kwoty należności z tytułu pozostającego okresu rezerwacji.
W Pokojach & Apartamencie obowiązuje zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz całkowity zakaz smażenia ryb, niezastosowanie się do powyższego zakazu skutkować będzie obciążeniem Klienta kosztem dearomatyzacji, w wysokości 500zł.
Klient pozostawia Pokój lub Apartament w stanie nie pogorszonym w stosunku do stanu, w którym go otrzymał oraz pozostawia naczynia i urządzenia kuchenne w czystości. Jeżeli doszło do zniszczeń Klient obowiązany jest przywrócić stan poprzedni lub wypłacić odszkodowanie – według wyboru Właściciela.
Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy należące do Gości, pozostawione w pokojach lub na terenie posesji.
Obiekt nie wyraża zgody na organizowanie pobytów rozrywkowych (urodzin, wieczorów kawalerskich, wieczorów panieńskich) bez uprzedniego otrzymania zgody obiektu.
Meduza Łeba Pokoje & Apart informuje, że przetwarza dane osobowe Klientów wyłącznie dla celów realizacji zobowiązań umownych. Dane nie będą przekazywane ani udostępniane osobom trzecim. Przetwarzanie danych osobowych jest zgodne z obowiązującymi w Polsce regulacjami prawnymi, tj. ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Życzymy udanego pobytu!